De afgelopen periode heeft het team van Nieuwkomersregistratie.nl hard gewerkt aan een aantal verbeteringen van het platform. Naast een aantal nieuwe functies hebben we ook de bestaande functies verder geoptimaliseerd. We nemen ze graag met je door!
Bedden module
We starten met de meeste gevraagde functie. De vraag die we van veel gemeentes kregen was: Kunnen we op een eenvoudige manier zien welke bedden er momenteel bezet zijn en hoe het gesteld is met de capaciteit van de verschillende locaties binnen onze gemeente?
Sinds kort is het mogelijk om kamers en bedden te beheren per locatie. Daarnaast kun je een bed koppelen aan een bewoner. We hebben 4 verschillende type bedden (volwassene, kind, minder valide en medisch). Daarnaast zie je direct wie er nog meer op een kamer ligt bij het koppelen van een bed aan een persoon.
Er is tevens een rapportage toegevoegd met de beschikbare capaciteit per locatie inclusief snijverlies en lege bedden. Op deze manier heb je als locatiemanager direct inzichtelijk hoe het gesteld is met de beschikbare capaciteit.
Verbeteringen
Naast de bedden module hebben we tevens diverse andere verbeteringen doorgevoerd op basis van gebruikersfeedback.
- Afbeeldingen worden automatisch bijgesneden naar juiste verhoudingen / formaten
- Kolom leeftijd toegevoegd aan bewonersoverzicht
- Sortering bewoners lijst geoptimaliseerd voor grotere aantallen bewoners (+1000)
- Patroniem toegevoegd in naamgeving op ontbrekende plaatsen
- Export voor burgerzaken toegevoegd
- Rapportage en beheer menu toegevoegd en geordend
- Extra familietypes toegevoegd
- Diverse beveiliging verbeteringen
- Diverse updates geïnstalleerd op framework en hosting niveau