Direct contact 085 066 50 36
Thomas Edisonweg 33 | 5151DH | Drunen

Uitgelicht: Automatisch archiveren

Automatisch archiveren

Als locatiemanager herkent u de volgende situatie vast wel: Een bewoner verlaat de locatie en enkele dagen later is deze weer actueel. Als u de bewoner al verwijderd heeft uit uw systemen dan bent u deze informatie kwijt. Met tot gevolg, een hoop extra werkzaamheden en geen historie. Op zo’n moment zou u graag de situatie weer in ere willen herstellen. Iets waar wij een oplossing voor bedacht hebben.


Verwijderde bewoners

Via het overzicht verwijderde bewoners kunt u een lijst opvragen met alle verwijderde bewoners. De eerste 28 dagen blijven alle gegevens van de bewoner bewaard en middels de herstelfunctie kunt u deze weer in uw actieve bestand plaatsen.

Na 28 dagen wordt gevoelige informatie volledig verwijderd en blijven de overige gegevens conform de archiveringswetgeving nog 7 jaar bewaard. 


Wat is automatisch archiveren?

Automatisch archiveren betekent dat het systeem gegevens zonder menselijke tussenkomst op het juiste moment anonimiseert of verwijdert. Ons systeem doet dit volgens de hoogste veiligheidsstandaarden. Dit proces zorgt voor naleving van de wet en voorkomt opslagproblemen door overtollige gegevens.


Voordelen van automatisch archiveren

Less is more zou u kunnen zeggen. Bewaar enkel de gegevens die relevant zijn en noodzakelijk zijn voor het goed kunnen uitvoeren van uw taak. Ten tweede vermindert het de kans op menselijke fouten. Omdat het proces volledig geautomatiseerd is, hoeft u zich geen zorgen te maken over naleving van de wetgeving.

Als laatste minimaliseert het systeem het risico op datalekken. Het bewaart alleen noodzakelijke gegevens. Hierdoor blijft uw systeem veilig en compliant.


Conclusie

Iets eenvoudigs als het verwijderen van een bewoner ook echt praktisch goed uitwerken, dat is wat onze praktijkervaring u brengt. Wij kennen de problemen waar u tegenaan kunt lopen in uw dagelijkse werkzaamheden en bedenken daar passende slimme oplossingen voor.

Vraag vandaag een gratis demo aan

Met de online software van Nieuwkomersregistratie.nl beheert u uw volledige bewonersdossier gemakkelijk, veilig en snel.

Laatste nieuws

Nieuwe functionaliteiten
Nieuws Datum: 10 oktober 2024

Nieuwe functionaliteiten

Auteur: Jonathan Schlüter Lees meer
Uitgelicht: Geschikt voor meerdere locaties
Functionaliteiten Datum: 8 oktober 2024

Uitgelicht: Geschikt voor meerdere locaties

Auteur: Nieuwkomersregistratie.nl Lees meer
Uitgelicht: Geschikt voor toegangscontrole
Functionaliteiten Datum: 19 augustus 2024

Uitgelicht: Geschikt voor toegangscontrole

Auteur: Nieuwkomersregistratie.nl Lees meer
Uitgelicht: Login 2-factor authenticatie
Functionaliteiten Datum: 16 augustus 2024

Uitgelicht: Login 2-factor authenticatie

Auteur: Nieuwkomersregistratie.nl Lees meer
Functionaliteit uitgelicht: Geschikt voor mobiel, tablet en PC
Software Datum: 18 juli 2024

Functionaliteit uitgelicht: Geschikt voor mobiel, tablet en PC

Auteur: Nieuwkomersregistratie.nl Lees meer
Uitgelicht: Uitgebreid bewonersdossier
Functionaliteiten Datum: 16 juli 2024

Uitgelicht: Uitgebreid bewonersdossier

Auteur: Nieuwkomersregistratie.nl Lees meer
Overeenkomst tussen Gemeente Arnhem en COA
Nieuws Datum: 25 juni 2024

Overeenkomst tussen Gemeente Arnhem en COA

Auteur: Nieuwkomersregistratie.nl Lees meer
Uitgelicht: Automatisch archiveren
Functionaliteiten Datum: 16 juni 2024

Uitgelicht: Automatisch archiveren

Auteur: Nieuwkomersregistratie.nl Lees meer
Opvangplekken voor asielzoekers: Provincies moeten plannen indienen
Nieuws Datum: 25 mei 2024

Opvangplekken voor asielzoekers: Provincies moeten plannen indienen

Auteur: Nieuwkomersregistratie.nl Lees meer