Direct contact 085 066 50 36
Thomas Edisonweg 33 | 5151DH | Drunen

Features

Ons platform is ontworpen met één doel voor ogen: het efficiënt en veilig beheren van bewonersdossiers in noodopvanglocaties. Hier vindt u een introductie van de krachtige tools en mogelijkheden die ons systeem biedt.

Door gebruik te maken van moderne technologieën en strategische partnerschappen, bieden wij een innovatieve en gebruiksvriendelijke oplossing voor de uitdagingen van noodopvangbeheer.

Ontdek hoe onze functionaliteiten u kunnen helpen om uw administratie te stroomlijnen, de veiligheid te waarborgen en altijd toegang te hebben tot actuele informatie. Laat ons u begeleiden naar een efficiëntere en effectievere manier van werken.

Uitgebreid bewonersdossier

Het platform is ontwikkeld vanuit de praktijk en voorziet in veel mogelijkheden voor het registreren van informatie over uw bewoners. Naast de personalia kunt u denken aan familie relaties, medische informatie en het bewaren van bestanden. Ook kunt u de meldplicht registratie vastleggen.
Lees meer

Login met 2-factor authenticatie

Veiligheid staat voorop bij de ontwikkeling van ons platform. Medewerkers dienen in te loggen met een 2 factor authenticatie systeem zoals bijvoorbeeld Google Authenticator. Wij beschikken tevens over een veilig hosting platform bij een NEN27001 gecertificeerde aanbieder.
Lees meer

Geschikt voor meerdere locaties

Heeft u verschillende opvanglocaties binnen uw gemeente? Ook hierin kunnen wij u voorzien. Ons platform is geschikt om te gebruiken op de verschillende locaties en geven u een intergraal beeld van uw bewoners. Tevens kunt u eenvoudig bewoners en gebruikers koppelen aan een specifieke locatie.
Lees meer

Geschikt voor toegangscontrole

Nieuwkomersregistratie.nl werkt samen met toonaangevende beveiligingsbedrijven en kan koppelen met toegangscontrole systemen. Zo heeft u altijd een realtime inzicht in de actuele aantallen bewoners op uw locatie en bouwt u historie op over de aan en afwezigheid van uw bewoners.
Lees meer

Geschikt voor mobiel, tablet en PC

Voor de medewerkers op locatie is het fijn dat het platform te gebruiken is op verschillende devices. Er bestaat tevens een mogelijkheid om het platform enkel beschikbaar te stellen op de locatie zelf. Zo bent u zelf in controle waar gebruikers toegang hebben tot informatie.
Lees meer

Automatisch archiveren

Ons platform beschikt over een automatisch archiveringsmechanisme zodat u standaard voldoet aan de wetgeving die hier voor bestaat. Gegevens worden 30 dagen na archiveren automatisch verwijderd.
Lees meer

Vraag vandaag een gratis demo aan

Met de online software van Nieuwkomersregistratie.nl beheert u uw volledige bewonersdossier gemakkelijk, veilig en snel.