Bij Nieuwkomersregistratie.nl hebben we de afgelopen periode niet stilgezeten! We hebben ons platform verder verbeterd en uitgebreid, zodat Gemeentes nog efficiënter en veiliger met bewonersinformatie kunnen werken. Lees meer over de nieuwe features.
Nieuw rechten en rollen systeem
Een van de grote wensen die we vaak gehoord hebben de afgelopen periode is het uitbreiden van de rollen die ingesteld kunnen worden op gebruikersniveau. Met meer rollen kun je het systeem beter afstemmen op de specifieke wensen van een gemeente.
We hebben ons huidige rechtensysteem grondig aangepakt en vanaf nu is het mogelijk om zelf rollen te beheren en per rol in te stellen welke functionaliteiten beschikbaar zijn.

Gespreks- en bestandscategorieen
Een andere veel gevraagde functionaliteit was het toevoegen van gespreks- en bestands categorieen zodat ook dit meer op maat ingericht kon worden. Zo kunnen zorgmedewerkers bijvoorbeeld een aparte categorie krijgen voor hun verslagen, welke niet zichtbaar is voor andere type gebruikers. Op deze manier kunnen meer gebruikers het systeem gaan gebruiken op de opvanglocaties en blijft informatie veilig opgeslagen en enkel zichtbaar voor de juiste mensen.

Overige (nieuwe features) verbeteringen
Als laatste hebben we nog diverse verbeteringen doorgevoerd op basis van feedback van onze gebruikers zoals bijvoorbeeld het zoeken in het bewonersoverzicht makkelijker gemaakt en de beddenmodule verder uitgebreid.
Benieuwd naar wat wij voor jouw gemeente kunnen betekenen?
Het is onze missie om gemeenten te ondersteunen met een eenvoudig en veilig systeem voor bewonersregistratie. Daarom blijven we continu doorontwikkelen en luisteren we graag naar jullie feedback.
Wil je zelf ervaren hoe Nieuwkomersregistratie.nl jouw werk bij jouw gemeente kan ondersteunen? We komen graag langs voor een demo op locatie om de mogelijkheden van ons systeem te laten zien en in te gaan op jullie specifieke wensen.